Artists News Sinem Kobal melambatkan hidupnya

Sinem Kobal melambatkan hidupnya

admin

Sinem Kobal adalah salah satu nama yang diluluskan dari projek ke projek, dari filem iklan kepada yang lain dan mengalami tempoh yang cepat. Walau bagaimanapun, bagi 2 tahun yang lalu, anda boleh melihat bahawa Pelakon terkenal telah hidup satu tempoh di mana dia berhenti, menenangkan dan mendengar kepadanya.

Pada masa kini, pelakon, yang jarang anda lihat pada skrin di media sosial, dengan iklan, telah mendapat laluan yang benar-benar berbeza selepas mengahwini Kenan Imirzalıoğlu.

Ia akan menjadi menarik untuk ambil perhatian bahawa Sinem Kobal tidak berhenti berinteraksi dengan pengikut beliau di media sosial, sering mengingatkan beliau, tetapi tidak pada agenda majalah.

Sinem Kobal melambatkan hidupnya 2

Dengan wabak coronavirus, Jalan pelakon menjadi lebih jelas. Sinem Kobal, yang menjelaskan apa yang dia lakukan dari Günaydın Surat khabar kepada Pelin kaya pada hari yang sukar ini, sebenarnya mengalami keputusan daripada usaha ini dengan ketenangan yang merangkumi tahun 2-3.

Sinem Kobal bertukar menjadi kedua-dua menenangkan dan berasa perlahan. Terdapat potret Sinem Kobal yang membaca buku, mendengar muzik dan banyak lagi. Isu yang dia telah berubah. Sekarang, perasaan sihat dan perpaduan adalah lebih kuat.